Ole, we mogen weer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van mardy - WaarBenJij.nu Ole, we mogen weer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van mardy - WaarBenJij.nu

Ole, we mogen weer!

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2008 | Nederland, Eindhoven

Hoi Allemaal

Zo het is voorlopig weer even mijn laatste dagje in Nederland geweest.
Morgen vertrekken we (Ik, Roeland en Geert) richting Azie. We zullen na een korte stop in Doha, doorvliegen naar Singapore. In Singapore zullen we dan onze trip starten en vanuit daar maleisie binnen trekken. Ik hoop dat ze op ons zijn voorbereid, want in thailand komen ze nog steeds bij van ons bezoek.

Ik zal proberen zo nu en dan wat updates hierop weer te geven, maar weet niet of dit in de eerste weken zal lukken. Wanneer ik mijn reis alleen zal vervolgen zal ik zo nu en dan proberen via deze weg wat van mijn avonturen met jullie te delen.

was getekend Martin
(en hij heeft er verdomme weer zin in!)

  • 07 Juli 2008 - 12:22

    Robbert:

    ja hou ons maar op de hoogte ben wel benieuwd wat jullie allemaal meemaken daar in azie.

    groeten aan de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 101632

Voorgaande reizen:

23 Juli 2009 - 17 Februari 2010

Reis: Centraal America

07 Juli 2008 - 08 Oktober 2008

Reis: Zuid Oost Azie

28 Augustus 2004 - 25 Augustus 2005

Reis: Australie + Nieuw Zeeland

03 Januari 2012 - 30 November -0001

Business or Pleasure?

Landen bezocht: