We zijn er - Reisverslag uit Singapore, Singapore van mardy - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Singapore, Singapore van mardy - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Martin

09 Juli 2008 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal

even een kort berichtje we zijn veilig en wel geland in Singapore na een korte stop in Doha. We zijn redelijk brak aangekom,en na een naht vliegen maar hebbem toch doorgezet en een aantal dingen bezichtigd in Singapore. Nu zijn we net terug in ons hostel en gaan zo slapen, want voor sommige van ons was het bier weer net te lekker. We hadden al bijna een onvergetelijk momentje gehad, maar helaas geert durfde z'n grote mond niet te volgen.
Details volgen, geloof me, dit wil je horen.

Tot zover tot ziens
gr Martin

• 08 Juli 2008 - 18:00

Frans:

Jammer dat hij zijn grote mond weer niet na komt. En het bier daar lekkerder dan in nederland da ken niet!
    Heb ik ieder geval veel plezier en vergeet de rubbertjes niet te gebruiken daar zo.

Mannen geniet

• 09 Juli 2008 - 07:07

Inge Van Engeland:

Hoi Martin! Leuk dat je weer een blog gaat bijhouden! Veel plezier daar in het verre oosten. Ik blijf wat dichterbij: 2 weken rondtrekken door Finland. Groetjes Inge