Laatste week Nederland - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van mardy - WaarBenJij.nu Laatste week Nederland - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van mardy - WaarBenJij.nu

Laatste week Nederland

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2009 | Nederland, Eindhoven

Hallo Allemaal!

Hier weer het eerste berichtje op de site om eens even te kijken of alles nog werkt zoals het vroeger werkte.
Dit maakt deze eerste zin ook al gelijk een onwaarheid want de bedenkers van de "waarbenjij.nu" formule hebben tussen mijn reizen in niet stil gezeten. Er zijn diverse nieuwe features aan de site toegevoegd.
Oude reizen van mij zijn nog wel op de site te vinden maar vergen enig zoek werk. Aan de linker zijde van uw scherm zijn een aantal opties weergegeven, maar eerlijk is eerlijk die waren er dan al. Wel nieuw is dat onder die opties zich de mogelijkheid bevind om via mijn profiel naar mijn oude reisverslagen te gaan. De oude foto's staan ook nog bij enkele verslagen, al zullen deze binnenkort plaats moeten gaan maken voor nieuw visueel spectakel vanuit centraal amerika.
Goed totzover de uitleg over de site.

De Reis

Deze keer maar een korte tussen stint in het armzalige Nederland. Afgelopen oktober weer terug gekomen vanuit zuid oost azie met maar een doel voor ogen; zo spoedig als mogelijk weer weg! Zo spoedig mogelijk duurde eigenlijk al langer dan gepland, maar is nu toch aangebroken. Over 7 dagen vliegt deze jongen naar Mexico om zich daar weer in het avontuur te storten. De eerste 4 weken zal Geert Jan mij veblijden met zijn compaanschap. Na die tijd zal ik verder zuidwaarts reizen om uiteindelijk in Panama te eindigen. In die tijd is het de bedoeling om zoveel mogelijk op te zuigen van de cultuur, natuur, cocktailuur en het vrouwelijk figuur. Onzin natuurlijk, maar ben zeker wel benieuwd naar de nieuwe cultuur. Na steeds maar weer naar het oosten te reizen werd het tijd om naar het westen te reizen om daar de wereld te gaan bekijken.

Ik hoop iedereen via deze weg op de hoogte te houden van mijn belevenissen in centraal amerika. Laat ook een berichtje achter op de site zodat ik ook weet dat mijn "werk" gewaardeerd wordt. Het is tenslotte ook altijd leuk om iets van jullie hier te horen.
Ik heb er in ieder geval verdomde veel zin in.

tot het volgende bericht vanuit het hopelijk zonovergoten (epicentrum van de mexicaanse griep) Mexico.

Adios!

  • 22 Juli 2009 - 05:30

    Inge:

    Hoi Martin!
    Leuk dat je weer gaat! Alvast een hele goede reis en veel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes Inge

  • 22 Juli 2009 - 21:12

    Carla&Bert:

    Hallo Globetrotter, een hele goede reis toegewenst ! We zullen je blijven volgen via deze site !

    Groeten Bert&Carla.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 101583

Voorgaande reizen:

23 Juli 2009 - 17 Februari 2010

Reis: Centraal America

07 Juli 2008 - 08 Oktober 2008

Reis: Zuid Oost Azie

28 Augustus 2004 - 25 Augustus 2005

Reis: Australie + Nieuw Zeeland

03 Januari 2012 - 30 November -0001

Business or Pleasure?

Landen bezocht: