Nieuw Zeeland, nieuw jaar - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van mardy - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland, nieuw jaar - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van mardy - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland, nieuw jaar

Door: Martin

01 Januari 2005 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hoi Allemaal

Eventjes een kort berichtje, om jullie eventjes op de hoogte te brengen, dat deze jongen niet meer in Australie vertoeft. Vanaf heden loop in ik Nieuw Zeeland rond.

Dus hebben wij lekker gisteren als een van de eerste van wereld, nieuwjaar gevierd. En ik bedenk me nu dat jullie daar waarschijnlijk nog steeds bezig zijn met vieren, vreemde gedachte. Ik heb er hier al weer een halve dag op zitten, en jullie zitten nog gewoon te feesten.

Maargoed, wat ik dus wilde zeggen, voor iedereen een gelukkig nieuwjaar, en hopelijk hebben jullie net zo veel lol als wij gehad op oudejaarsavond.

Martin

• 01 Januari 2005 - 14:48

H+m:

gelukkig nieuwjaar en we volgen jullie op de site.

• 02 Januari 2005 - 12:34

Roeland:

Heey jongens, gelukkig nieuwjaar. Nieuw zeeland zal wel geweldig zijn! Maak er iets moois van. groeten Roeland

• 03 Januari 2005 - 10:58

Jeroen:

De beste wensen! En natuurlijk heel veel plezier gewenst in Nieuw Zeeland.

• 03 Januari 2005 - 11:23

Pilsje:

beste wensen!

• 03 Januari 2005 - 17:58

Loes (van Saman ...):

We wensen jullie nog vele spannende avonturen in deze fantastische omgeving!!
    Gelukkig 2005 PROOST
    hik hik